Hjälp, vad hände?

Detta är tänkt att vara som en dagbok för mig, eller ett bollplank, eller varför inte som hjälp för nån annan i liknande situation. Här kommer jag bara att skriva rakt upp o ner vad som händer, hur jag uppfattat saker o ting o bara om jag är arg eller glad over nåt i denna situation.

måndag 18 mars 2013

Lite snabb bakgrunds historia

Måndagen den 4 mars vaknade jag med känslan av att vänstra benet var bortdomnat. Som när man sovit i en dålig ställning.
Några timmar senare kröp känslan upp i armen och halsen, sen även ansiktet.
Nu, två veckor senare kör jag rullstol och befinner mig på rehab.
Så sakta mak kommer jag att fylla i hålen mellan måndagen den 4:e och idag.
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker på dej ofta!! Jag hoppas du hittar kraft och ork att ta dej igenom detta!! Styrkekramar!! // Jenna.R